Môj účet

Predstavujeme nové logo Ahifi

Ahifi pôsobí na trhu už 18 rokov a pomaly sa teda blíži naše jubilejné výročie. Počas tejto doby sa podarilo z malého lokálneho eshopu s produktmi na ozvučenie automobilov vybudovať silnú a stabilnú spoločnosť pôsobiacu nielen na českom trhu, ale aj na Slovensku a v Maďarsku. Pôvodné úzke zameranie sme v priebehu času rozšírili o špičkové ozvučenie a odhlučnenie vozidiel a taktiež predaj autokozmetiky a autodoplnkov. Ahifi je tiež oficiálnym dovozcom viac ako 40 svetových výrobcov a svoje portfólio neustále rozširujeme. V minulom roku tak prišiel prvý dôležitý míľnik v našej histórii a to sťahovanie do nových moderných priestorov brnenského CTParku, ktoré nám umožnilo ďalší rozvoj, rozšírenie skladových zásob a služieb a tiež výrazné navýšenie zamestnancov. A už vtedy sme začali prípravy na ďalšiu dôležitú zmenu. Naše doterajšie logo je s nami späté od založenia Ahifi v roku 2005 a bolo teda na čase prísť s logom novým, ktoré zodpovedá súčasným grafickým trendom a budúcemu zameraniu Ahifi.

Ako vznikalo naše nové logo?

Doterajšie logo s nami bolo už 18 rokov a za tú dobu sa toho samozrejme veľmi zmenilo. A to nielen v samotnom Ahifi, ale aj v grafických trendoch. Pôvodné logo už bolo tak trochu „oldschool“, svojim dizajnom odkazovalo iba na tému ozvučenia a bolo často ťažké ho využívať v najrôznejších aplikáciách. Cesta za novým logom bola pomerne dlhá a to od výberu kvalitného grafického štúdia až po finálnu podobu loga. Ako to už obvykle býva, tak za minimalistickým a zdanlivo jednoduchým výsledkom býva často dlhá a náročná práca. A presne také bolo zadanie. Vytvoriť minimalistické logo, ktoré bude moderné nielen v dnešnej dobe, ale aj v budúcnosti. Ďalšou požiadavkou bolo, aby nové logo fungovalo ako celok, ale aj ako samostatný symbol "A". Bonusom by potom bol nenápadný odkaz na históriu Ahifi a naše hlavné zameranie na zvuk a hudbu ako takú. K našej radosti sa zadanie po mnohých mesiacoch vývoja a ladenia niekoľkých variantov podarilo dosiahnuť. Nové logo Ahifi sa vyznačuje dominantným vizuálnym prvkom symbolu A, ktorý budeme využívať aj samostatne a postupne sa stane naším hlavným poznávacím znakom. Moderné prevedenie tohto symbolu aj celého loga vyznáva jednoduché, čisté a presné línie. Logo je ľahko zapamätateľné a svojím poňatím plne korešponduje nielen s aktuálnymi trendmi, ale aj našou filozofiou a novým dizajnovým jazykom Ahifi. Aj napriek jednoduchej krivky nového loga s pracovným názvom Metronóm sa podarilo do neho implementovať aj niečo z hudobného sveta. Symbol A bol totiž inšpirovaný práve hudobným prístrojom metronóm, ktorého siluetu naznačuje, a to vrátane kyvadla prispôsobenému tomuto symbolu. Po jeho otočení na stranu navyše evokuje symbol „play“ čo môže byť ďalším z jeho využitia. Spoločne s logom predstavujeme aj novú zelenú farbu s aktuálnym trendy odtieňom, ktorý doplní najmä čierna a biela. Nové logo Ahifi je teda na svete. Veríme, že splní svoj cieľ a budeme rovnako ako metronóm aj naďalej udávať tempo svojho odboru. A to minimálne 200 BPM!

Nové logo je len začiatkom...

Sťahovaním do nových priestorov sme odštartovali novú éru Ahifi, ktorej nové logo poskytuje ďalší rozmer. V prvom rade tento rok dúfajme dokončíme naše sídlo. Čoskoro sa môžete tešiť na značenie budovy, usilovne začíname pracovať na našej predajni, ktorá nabrala oneskorenie kvôli problémom s podložím, a čaká nás aj štýlový dizajn montážnej dielne a lounge pre našich zákazníkov. Nové logo Ahifi je tiež základným prvkom chystaného redizajnu eshopu v ultramodernom poňatí. Rovnako ako naše doterajšie logo je aj aktuálny web už zastaraný a bohužiaľ nezodpovedá nielen súčasným trendom, ale ani našim potrebám a požiadavkám. Vývoj webu je však veľmi náročný a jeho dokončenie očakávame začiatkom budúceho roka a to samozrejme aj vo všetkých zahraničných mutáciách. Ešte tento rok však bude spustená medzinárodná verzia eshopu v angličine a plne sa tak začneme sústrediť na náročných zahraničných klientov, čo je naším ďalším dôležitým cieľom. V budúcom roku sa chystáme zamerať na vybudovanie pobočky v Prahe a čakajú nás po Slovensku a Maďarsku aj ďalšie zahraničné mutácie. Nové logo a celý dizajnový jazyk je tiež pripravený na vývoj a výrobu vlastných produktov a značiek. Práve to je logickým vyústením nášho vývoja a taktiež perfekcionizmu, ktorý nás núti ponúkať len tie najkvalitnejšie produkty.

Ďakujeme, že ste pri tom s nami!

Razantné zmeny, akou je bezpochyby výmena loga, sú často nepopulárnym krokom, ktorý sa stretáva aj s nepochopením a horlivými diskusiami. Pre rozvoj firmy je však tento krok nevyhnutný a spätý s budúcim fungovaním. O to viac nás teší v drvivej väčšine priaznivej reakcie na naše nové logo na sociálnych sieťach. Vieme, že bez vás, našich skvelých zákazníkov, by nič z vyššie uvedeného nebolo nikdy možné. Preto veľmi ďakujeme za vašu priazeň a dúfame, že si na nové logo rýchlo zvyknete a budete aj naďalej súčasťou našej cesty.

Autor: Ing. Karel Konečný
Kopírovanie fotografií alebo textu je zakázané! Všetky práva vyhradené.

Podobné články

Rozširujeme sortiment o gumové autokoberce
Zima na seba nenechá dlho čakať, a preto s istým predstihom uvádzame do predaja veľkú novinku. Rozširujeme náš sortiment o kvalitné gumové autokoberce Geyer & Hosaja!
Celý článok
Nové OEM reproduktory Morel do BMW
Izraelský výrobca Morel nedávno uviedol na trh špičkové OEM reproduktory do automobilov BMW, ktoré prinášajú nekompromisný zvuk aj pre tých najnáročnejších užívateľov.
Celý článok
Nemecký Helix najnovšie na Ahifi
Na eshope aj v našich inštaláciách teraz najnovšie nájdete produkty nemeckého výrobcu Helix, ktorý sa špecializuje najmä na DSP procesory a ďalšie autohifi produkty. Viac v našej aktualite.
Celý článok
Návšteva v sídle ADBL
ADBL je najpredávanejšia autokozmetika na Ahifi.sk. V marci sme navštívili ich základňu vo Varšave a priviezli sme vám novinky a nové informácie na sezónu 2023.
Celý článok
Aqua Car Cosmetics najnovšie na Ahifi
Novinkou v našej ponuke je sortiment Aqua Car Cosmetics, v ktorom nájdete najmä špičkové keramické ochrany pre začínajúcich aj profesionálnych detailerov. Viac info v článku.
Celý článok
Nové zosilňovače Audison Forza pod lupou
Taliansky Audison koncom minulého roka predstavil dlho očakávané zosilňovače Forza a prepracovaný program DSP procesora bit Drive. Všetko dôležité sa dočítate v našej recenzii!
Celý článok