Odporúčaný postup pri reklamácii tovaru

Kam sa tovar odosiela

V prípade, že sa vám zakúpený tovar pokazil, posielajte nám ho vždy na adresu predajne na adresu: Ahifi.cz, ulica Rybnická 531/107, Brno, PSČ 634 00. V ideálnom prípade na balík napíšte veľkým písmom "REKLAMÁCIA". Tovar na reklamáciu môžete doniesť aj osobne do predajne.

Ako dlho reklamácia trvá

Na vybavenie reklamácie máme zo zákona 30 dní. Táto doba začína bežať nasledujúci deň od prevzatia tovaru na reklamáciu. Vždy sa snažíme, aby bol tovar vybavený čo najskôr. Pri tovare, kde sme dovozcovia, trvá reklamácia väčšinou do 2 týždňov. Pre informáciu o stave reklamácie píšte na reklamace@ahifi.sk.

Aké informácie je nutné k tovaru priložiť

Do balíka vložte kópiu dokladu o kúpe, prípadne stačí aj číslo objednávky alebo číslo daňového dokladu. Dôležitý je popis poruchy, čo konkrétne nefunguje alebo robí problémy. Čím viac poruchu popíšete, tým lepšie, a väčšinou skôr, servis poruchu odstráni. Nezabudnite tiež uviesť vašu spiatočnú adresu a kontakt na vás (telefón alebo e-mail).

Kto hradí poštovné

V prípade uznania poruchy vám radi uhradíme náklady spojené s doručením balíka k nám. Na uhradenie čiastky len potrebujeme kópiu podacieho lístka alebo akýkoľvek doklad o tom, koľko poštovné stálo. Stačí vyfotiť telefónom a poslať e-mailom. Peniaze za poštovné potom hradíme formou bankového prevodu na účet zákazníka.