Antivibračný materiál Comfortmat Dark D2
Viac o produkte
Antivibračný materiál Comfortmat Dark D2
Špičkový antivibračný tlmiaci materiál Comfortmat radu Dark, ktorý patrí medzi prémiové materiály spoločnosti Comfortmat. Skladá sa zo špeciálnej samolepiacej butyl-gumovej vrstvy a hliníkovej fólie s obdĺžnikovou lisovanou štruktúrou. Najnovší modelový rad Dark bol kompletne inovovaný v roku 2019 a prináša úplne jedinečné vlastnosti vďaka vysoko účinnému a ultraľahkému zloženie tmelu D-Formula. Sériová výroba antivibračných materiálov radu Dark bola možno až potom, čo bola vyvinutá nová viacstupňová technológia nízkoteplotného miešania DarkAir. Vďaka tomu sa podarilo dosiahnuť indikátorov, ktoré boli pred touto dobou nedosiahnuteľné. Žiadny iný antivibračný materiál na svete nedisponuje takým pomerom hmotnosti materiálu a jeho účinnosti. V Comfortmate sa teda podarilo vytvoriť unikátny materiál, ktorý si v mnohom odporuje - výrazne sa znížila hmotnosť a zároveň sa zvýšil akustický stratový činiteľ na predtým nedosiahnuteľné hodnoty. Tak ako všetky materiály Comfortmat vyniká aj rad Dark vysokou priľnavosťou na kov, odolnosťou voči vode, vlhkosti a olejom, má antikorózne vlastnosti a vďaka odolnosti proti extrémnym teplotám si ponecháva rovnaké vlastnosti v lete aj zime.
Unikátna technológia modelového radu Dark
Comfortmat radu Dark je výnimočný najmä vďaka už spomínanej viacstupňovej technológie nízkoteplotného miešania DarkAir. Tá umožňuje zníženie hmotnosti materiálu až o neuveriteľných 40% a zároveň zvýšenie účinnosti. Tiež materiály radu Dark disponujú špeciálnou hliníkovou fóliou, ktorej výrobný proces využíva technológiu dvojitého tepelného spracovania HotAL II. Tá zaručuje zvýšenú tuhosť fólie pri zachovaní vynikajúcej flexibility pri práci. Nová technológia inFliz pre jednoduchú aplikáciu butylovej zmesi na hliníkovú fóliu umožňuje úplnú absenciu vzduchu medzi vrstvami a vďaka rovnomernejšiemu rozloženiu po celej ploche výrazne zlepšuje vlastnosti materiálov. Nový dizajn s mriežkou s veľkosťou 5 x 5 cm pomáha pri rezaní materiálu, uľahčuje inštaláciu a tiež chráni výrobky Comfortmat pred falzifikátmi.

Hlavné vlastnosti antivibračného materiálu Comfortmat Dark D2
- Prémiový ultraľahký antivibračný materiál s hrúbkou 2,3 mm, ktorý výrazne znižuje vibrácie a rezonancie.
- Znížená hmotnosť až o 40% vďaka viacstupňovej technológii nízkoteplotného miešania DarkAir.
- Excelentný pomer hmotnosti a účinnosti, ktorý neponúka žiadny iný materiál.
- Vysoká priľnavosť, odolnosť voči vode, vlhkosti, olejom a antikorózne vlastnosti.
- Rovnaké vlastnosti v zime aj v lete vďaka vysokej odolnosti voči extrémnym teplotám.
- Technológia HotAL II pre zvýšenú tuhosť hliníkovej fólie pri zachovaní vysokej flexibility pri aplikácii.
- Jednoduchá inštalácia na všetky typy povrchov bez nutnosti zahrievania.
- Nová technológia inFliz umožňuje úplnú absenciu vzduchu medzi vrstvami butylu a hliníkovej fólie.
- Nový dizajn v čierno-oranžovej farbe so špeciálnou mriežkou pre jednoduché rezanie.
Technické parametre antivibračného materiálu Comfortmat Dark D2
- Hrúbka: 2,3 mm
- Rozmer: 700 x 500 mm (0,175 m²)
- Hmotnosť: 0,88 Kg (2,51 kg / m²)
- Akustický stratový činiteľ (MLF): 0,35
- Priľnavosť: 10 až 12 N / cm
- Ražba: Ingot-M 6 x 12 mm
- Farba: čierno-oranžová
- Cena za: 1 ks

Kam materiál Comfortmat Dark D2 aplikovať
Antivibračný materiál Comfortmat D2 môžete aplikovať takmer všade, kde je potrebné znížiť vibrácie a rezonancie. Vzhľadom k hrúbke 2,3 mm a vysokému akustickému stratovému činiteľovi sú vhodné najmä oblasti so stredným a stredne vysokým zaťažením vibráciami. Antivibračné materiály radu Dark sú vďaka svojej veľmi nízkej hmotnosti ideálne najmä pre vonkajší a vnútorný plech dverí a využitie nájdu tiež ako prvá vrstva pri odhlučnení strechy, blatníkov, torpéda alebo plastových podbehov. Použiť môžete Dark D2 aj na podlahu, dno kufra, podbehy alebo motorovú prepážku, na tieto oblasti však odporúčame zvoliť antivibračný materiál s hrúbkou 3 alebo 4 mm. V našom článku "ako vybrať antivibračný materiál" sa dozviete všetky ďalšie informácie o antivibračných materiáloch, ich použití, aj o správnom výbere. Ak si nie ste istí, aké materiály a v akom množstve použiť na odhlučnenie vozidiel, využite náš konfigurátor odhlučnenia. Najčastejšie použitie antivibračného materiálu Comfortmat D2:
- Vonkajší plech dverí
- Vnútorný plech dverí
- Veko kufra
- Strecha
- Torpédo
- Plastové podbehy
- Priestor pod zadnými sedačkami
- Dno kufra
- Predné kovové podbehy
- Zadné kovové podbehy
- Podlaha
- Stredový tunel
- Blatníky
O tlmiacich materiáloch Comfortmat
Spoločnosť Comformat pôsobí na trhu už od roku 2010 a za tú dobu sa rýchlo etablovala do pozície popredného svetového výrobcu antivibračných a zvukovoizolačných materiálov. Comfortmat priniesol do automobilového priemyslu nové technológie umožňujúce maximálnu efektivitu, nižšiu hmotnosť materiálov, stálu účinnosť aj v extrémnych teplotách a v neposlednom rade veľmi jednoduchú aplikáciu. V posledných rokoch Comfortmat udáva smer v oblasti odhlučnenia vozidiel a pravidelne prináša na trh materiály s rekordnou účinnosťou a excelentnými vlastnosťami, ktoré doteraz nebolo možné dosiahnuť. To všetko je možné iba mnohoročným výskumom v laboratóriách Comfortmat, najvyššou kontrolou kvality v každej fáze výroby, modernizáciou výrobných strojov so zapojením popredných svetových odborníkov do automatizácie výrobných liniek a vytvorenie výskumného centra vybaveného najmodernejšími zariadeniami. Vysoko kvalifikovaní odborníci spoločnosti Comfortmat majú rozsiahle vedecké a výrobné skúsenosti, pravidelne vykonávajú nevyhnutné fyzikálne a mechanické skúšky a disponujú odbornými znalosťami z oblasti vibroakustických vlastností automobilov. Vďaka tomu môžu výrobky Comfortmat spĺňať tie najnáročnejšie požiadavky súčasného automobilového trhu.

| Katalógové číslo | COM D2 |
| Značka | Comfortmat |
Hodnotenie
Montáže produktu
Mazda CX-5
Toyota Yaris
Hyundai i30 N
Subaru Levorg
Mercedes-Benz V-Class
Citroen C4 Picasso
Ford Tourneo Custom
Mercedes-Benz V-Class
Mercedes-Benz GLE
Audi Q7
Volvo XC 70
Toyota Proace Verso
Toyota RAV4 Hybrid
Volkswagen Scirocco
Škoda Octavia 3
Škoda Scala
Škoda Karoq
Mazda 5
Volkswagen Sharan
BMW X6 M (F96)
BMW 5 (G31)
Škoda Enyaq
Subaru XV
Toyota CHR Hybrid
Dacia Duster
Škoda Kodiaq RS
BMW X6 (G06)
Mercedes-Benz V-Class
Opel Insignia
Hyundai Santa Fe
Volkswagen Arteon
Mercedes-Benz Vito
Hyundai i30 N
Volvo V90
Volkswagen T6
Toyota Proace Verso
Opel Insignia
Škoda Superb 3
Honda Civic Type R
Toyota Proace Verso
Seat Leon IV
Porsche Panamera
Renault Megane IV
Suzuki Swift
Mercedes-Benz GLE
Toyota Avensis (T27)
Toyota Corolla
Volkswagen T6
Audi A6 (C8)
Mazda 6
Peugeot Traveller
VW Caddy
Audi A7
Hyundai Tucson
Audi A6 (C8)
Seat Ateca FR
Audi A4 (B8)
Škoda Karoq
Ford Tourneo Custom
Audi Q7
BMW 3 (G21)
Toyota Corolla
Audi SQ8
Škoda Kodiaq RS
Mazda 6
Opel Insignia
Ford Tourneo Custom
Audi A6 (C8)
Land Rover Discovery
Mercedes-Benz Vito
VW Passat B8
BMW 5 (G30)
Mazda 6
BMW 3 (E46)
Toyota Auris
Volkswagen Amarok
Mercedes-Benz A-Class (W169)
BMW 3 (F31)
Honda Civic 10g
BMW 3 (G21)
Škoda Superb 3
Mazda 3
Toyota Corolla Verso
Suzuki S-Cross
Peugeot Traveller
Seat Toledo II (1M)
Škoda Octavia 1
Škoda Superb 3
Dodge Challenger
Nissan 350z
Citroen C4 Spacetourer
Hyundai i30 Fastback
Opel Zafira
Volvo S60
Opel Astra K
Audi TT RS
Škoda Scala
VW Golf VII
Audi TT
Audi A6 (C7)
Kia Ceed (JD)
Ford Focus ST
Mazda 6 (GJ)
BMW X5 (G05)
Škoda Superb 3
Ford Tourneo Custom
Škoda Octavia 3 RS
Škoda Kodiaq RS
Mercedes V-Class
Hyundai Tucson
Škoda Octavia 3
VW Multivan T6.1
Mercedes-Benz X-Class (X350d)
Infinity QX70
Volvo XC 90
VW T5
VW Passat B8
Mercedes Vito - odhlučnenie
BMW 4 (F32) - odhlučnenie
Mercedes-Benz GLS
Škoda Karoq
Hyundai i30 N
SsangYong Korando
Mercedes-Benz B-Class
Audi Q3
Suzuki Swift
Škoda Superb III
Toyota Corolla
Audi A3
Volvo XC 70
Mazda 3
Dodge Challenger
Mini Countryman
Mercedes S-Class
Honda Civic 10g
Kia Ceed
BMW X1 (F48)
Škoda Kodiaq
BMW 3 GT (F34)
BMW 3 (F30)
Suzuki Vitara
Škoda Kamiq
Škoda Octavia 3
Fiat Tipo
VW Passat B8
Suzuki S-Cross
Ford Tourneo Custom
BMW X5 (F15)
VW Passat B8
Seat Ateca
Mercedes-Benz GLE
Ford Mondeo
Hyundai i30
Mercedes-Benz V-Class
Volvo S80
Škoda Octavia 3
Audi Q8
Audi Q7
Toyota RAV4
Škoda Scala
BMW 5 (E60)
Toyota RAV4
Nissan Navara
Škoda Octavia 2
Audi A6 Avant
BMW 4 (F32)
Ford Tourneo Custom
Audi A6
Mercedes-Benz B-Class (W247)
Škoda Octavia 2
Škoda Yeti
Honda Civic 9G
BMW 3 (G20)
Renault Megane III
Suzuki Swift
VW Golf VII
Audi A6 (C7)
Škoda Octavia 4














