Môj účet

20 rokov Ahifi: Hertz, Audison a Connection – spoľahliví partneri na našej ceste

Vo svete car audio nájdete množstvo výrobcov, ale len málo z nich má taký silný historický odkaz, technologický náskok a zároveň rešpekt partnerov aj koncových zákazníkov. Talianska skupina Elettromedia a jej značky Hertz, Audison a Connection sú pre nás v Ahifi synonymom prvotriedneho zvuku, technickej precíznosti a profesionálnej podpory. Od roku 2019 sme ich hrdými výhradnými distribútormi pre Slovenskú a Českú republiku a od prvých týždňov spolupráce patrí k vôbec tým najpredávanejším. Tento článok je poctou nášmu najvýznamnejšiemu zahraničnému partnerovi a tiež pripomienkou toho, čo všetko sme spoločne dokázali.

Elettromedia sídli v tomto krásnom mestečku Potenza Picena v regióne Marche, konkrétne v blízkom priemyselnom areáli.

Ahifi a Elettromedia: keď partnerstvo znamená viac ako obchod

Značky Hertz, Audison a Connection sme v Ahifi poznali dlho a rovnako aj naši zákazníci. Boli dostupné na slovenskom a českom trhu a niekoľko rokov sme ich odoberali od vtedajšieho distribútora. Napriek tomu sme vnímali, že ich potenciál zostáva nevyužitý. Záujem na našom e-shope aj v komunite všeobecne klesal, hoci išlo o špičkové a zavedené produkty. Začali sme sa teda zaujímať o možnostiach spolupráce s Elettromediou, pretože sme verili, že je v našich silách dostať ich produkty späť do popredia záujmu.

Narazili sme však na pravidelné odmietnutie, ktoré trvalo asi niekoľko rokov. Až jedného letného dňa nám prišla pozvánka na osobné stretnutie do sídla firmy v Potenza Picena. Pre nás to vtedy bolo niečo výnimočné. Obrovský areál, desiatky zamestnancov, vývojové centrum, prezentačné sály, „sieň slávy“ plná ocenených produktov EISA, rozsiahly sklad – a predovšetkým vlastná továreň, kde sa ručne montujú zosilňovače Audison. To všetko na nás urobilo obrovský dojem. Hlavne v tom čase, keď sme oproti dnešku mali tretinový tím o 10 zamestnancoch a to hlavné bolo pred nami. Strávili sme v Taliansku dva dni plné rokovaní, ale aj priateľských rozhovorov, spoločných obedov a večerí pri poháriku vína. Výsledkom bolo práve to, v čo sme toľko dúfali – získanie oficiálnej distribúcie značiek Hertz, Audison a Connection pre Slovenskú a Českú republiku. Vtedy sa začal písať náš najdôležitejší partnerský príbeh a vlastne aj náš odraz k úspešnejším zajtrajškom.

A naše predpoklady sa naplnili, hoci za tým logicky bolo veľa práce, predovšetkým v oblasti marketingu. Úsilie sa však vyplatilo a už v prvom roku sa značka Hertz stala najpredávanejšou na našom e-shope a výrazne prekonala vtedajšiu jedničku - Gladen. Audison sa zaradil hneď na tretie miesto v predajnosti. A pokiaľ nepočítame rok 2019 s úvodným zásobením, tak sme už v roku 2020 dosiahli trojnásobný obrat oproti predchádzajúcim rokom. Každý ďalší rok posúvame túto hranicu vyššie a niekoľko rokov po sebe sme sa stali najrýchlejšie rastúcim distribútorom Elettromedie. To by ale nebolo možné bez vás, našich zákazníkov. Značky Hertz, Audison a Connection ste si neuveriteľne obľúbili. A niet divu - majú pekný dizajn, precízne spracovanie, každoročný prísun noviniek a vylepšení, výborný zvuk a predovšetkým spoľahlivosť s minimom reklamácií.

Táto spolupráca pre nás však znamená oveľa viac než len čísla. Elettromedia je náš najdôležitejší obchodný partner a veríme, že ním zostane naveky. Vieme totiž, že také silné a spoľahlivé partnerstvo nie je samozrejmosťou – treba sa oň starať, ďalej ho rozvíjať a budovať na vzájomnej dôvere, rešpekte a spoločnej vášni pre skvelý zvuk.

Showroom so značkami Hertz, Audison, Connection a Lavoce v sídle Elettromedie.

Zrodenie značiek Hertz, Audison, ale aj Connection a Lavoce

Skupina Elettromedia bola založená v roku 1987 v talianskej Potenza Picena, kde sídli dodnes. Od samého začiatku sa vyprofilovala ako priekopník v oblasti car audio techniky – konkrétne vo vývoji a výrobe zosilňovačov, reproduktorov, DSP procesorov a príslušenstva pre profesionálne inštalácie. Na rozdiel od mnohých iných značiek si Elettromedia zachovala vývoj, manažment aj kľúčové výrobné procesy v Taliansku. Jej hlavné vývojové centrum, finančné riadenie aj vedenie firmy sídlia v rovnakom areáli, čo zaisťuje vysokú kvalitu a plnú kontrolu nad celým reťazcom.

História Elettromedie je úzko spätá so značkou Audison, ktorú založila skupina talianskych audio nadšencov už v roku 1979. Od začiatku išlo o výrobcov prémiových zosilňovačov s inovatívnymi riešeniami, ktoré rýchlo získali rešpekt po celej Európe. V roku 1998 potom prišla na svet značka Hertz, zameraná na reproduktory, subwoofery a zosilňovače. Vďaka spojeniu vysokej účinnosti, dynamiky a muzikálnosti si rýchlo získala popularitu nielen medzi audiofilmi, ale aj v súťažnej scéne. Portfólio Elettromedie postupne doplnili aj značky Connection (kabeláž a príslušenstvo) a AZaudiocomp (materiály a komponenty pre montáže).

Firma sa ale neobmedzila len na auto hifi a v roku 2008 vznikla divízia Lavoce Italiana, zameraná na profesionálnu ozvučovaciu techniku. Lavoce vznikla ako joint-venture po viac ako desaťročnej skúsenosti Elettromedie na trhoch juhovýchodnej Ázie, kde firma získala vlastnú výrobnú jednotku pod plnou správou miestneho tímu – ale s kontinuálnou podporou a dohľadom vývojového centra v Taliansku. Vďaka tomuto prístupu sa Lavoce Italiana stala počas posledných piatich rokov jedným z najväčších výrobcov reproduktorových komponentov pre profesionálne audio - a dodáva dokonca aj pre ďalšie známe značky v odbore. Vo svojej kategórii patrí k najúspešnejším talianskym audio značkám.

Ďalší zásadný krok prišiel v roku 2022, kedy Elettromedia oficiálne vstúpila na trh v Severnej Amerike – so vznikom Elettromedia Corporation a otvorením korporátneho sídla v Tennessee (USA). Cieľom je priamo podporovať tamojších partnerov, distribútorov a výrobcov, poskytnúť im kvalitný servis a dostupnosť produktov priamo bez sprostredkovateľov. V tom istom roku potom prebehla aj dôležitá právna transformácia celej skupiny a Elettromedia sa zmenila na akciovú spoločnosť (S.p.A.), čo bolo nielen strategické rozhodnutie smerom k rastu, ale aj záväzok voči partnerom a investorom.

Dnes má Elettromedia zastúpenie vo viac ako 65 krajinách sveta, spravuje štyri značky a zamestnáva približne 400 ľudí. Tieto kroky potvrdzujú stratégiu spoločnosti stať sa skutočne medzinárodným hráčom s vysokými štandardmi kvality a dlhodobou víziou.

Medzi jednoznačne najpredávanejšie produkty Elettromedie patria reproduktory Hertz. Na obrázku populárny rad Cento.

Vládca ocenení EISA

Elettromedia si dlhodobo upevňuje reputáciu lídra v oblasti car-audio, o čom svedčí zoznam prestížnych cien EISA. Než sa do nich pustíme, malá poznámka pre tých, ktorí EISA nepoznajú: je to prestížne európske ocenenie udeľované každoročne nezávislými odborníkmi z viac ako 30 špecializovaných časopisov. Produkty sú hodnotené podľa inovácie, výkonu, kvality aj pomeru cena/výkon – jednoducho to najlepšie na trhu.

Audison a Hertz sa v týchto prestížnych kategóriách presadzujú po dekády. Takmer každý rok Elettromedia získala ocenenie "Best product" v jednej z oceňovaných kategóriách a niekedy dokonca pri viacerých produktoch. Taký úspech demonštruje, že Elettromedia je nielen stabilná, ale aj futuristickou silou v car-audio priemysle. Nižšie je chronologicky radený výber ich najvýznamnejších EISA úspechov – od historických legiend až po najnovšie trofeje:

  • 2002/2003Audison SRx 3 – In-Car Amplifier a Hertz Space – Loudspeaker of the Year
  • 2004/2005Audison Thesis HV Venti – High-End Amplifier
  • 2006/2007 – Audison LRx 6.9 – In-Car Amplifier
  • 2007/2008Hertz Mille subwoofers – Innovation 2007 + In‑Car Subwoofer
  • 2008/2009Audison Thesis TH K3 orchestra (In-Car Speaker System) a Thesis TH due (In-Car Amplifier) 
  • 2009/2010Audison Bit One – In-Car Integration
  • 2010/2011Audison Voce AV K6 – In-Car Speaker System
  • 2011/2012Audison Voce AV 5.1k – In-Car Amplifier
  • 2012/2013Audison Voce AV 10 – In-Car Subwoofer
  • 2013/2014 – Hertz HCP 5D – In-Car Amplifier
  • 2014/2015Audison AP8.9 bit – In-Car Integration a Audison Bit Play HD – In-Car Integration
  • 2015/2016Hertz Mille Legend MLK 1650.3 – In-Car Speaker System
  • 2016/2017Audison bit One HD – In-Car Processor; Hertz Mille Legend ML 2500.3 – In‑Car Subwoofer
  • 2017/2018 – Hertz H8 DSP – In-Car DSP Processor
  • 2018/2019Audison APBX 10 AS – In-Car Subwoofer a Audison TH K2 II A Coro – In-Car High-End Component
  • 2022/2023Audison Forza AF M12.14 bit – In-Car Premium Upgrade a Hertz MPS 250 S2/S4 – In‑Car Subwoofer
  • 2023/2024 – Audison bit Drive (DSP software) – In-Car DSP
Jeden z nedávnych úspechov značky Hertz – titul najlepší subwoofer pre sezónu 2022 / 2023.

Hertz – najpredávanejšia car audio značka na Ahifi

Vzhľadom k svojej popularite začíname značkou Hertz, aj keď svetlo sveta uzrela až po Audisone v roku 1998. Značka vznikla ako ambiciózny projekt Elettromedie zameraný spočiatku na reproduktory a subwoofery, neskôr aj na zosilňovače. Už od svojho vzniku sa orientovala na to, čo ju dodnes definuje - dynamický, živý a emotívny zvuk, podložený precíznym technickým návrhom a materiálmi vysokej kvality. Názov „Hertz“ odkazuje na fyzikálnu jednotku frekvencie a symbolizuje oddanosť dokonalému prenosu hudobného signálu. Pre Ahifi je Hertz nielen predajnou jednotkou medzi reproduktormi, zosilňovačmi a subwoofermi, ale aj zárukou spokojnosti zákazníkov. Kombinácia atraktívneho designu, inovácií a vysokej spoľahlivosti robí z Hertz značku, ktorú odporúčame s istotou – či už ide o základný upgrade továrenského audia, alebo stavbu pokročilej aparatúry.

Od prvých reproduktorov k uceleným systémom

Prvé rady reproduktorov Hertz si rýchlo získali obľubu vďaka svojej vysokej kvalite a prijateľnej cenovej politike. Nešlo len o technické dáta - Hertz ponúkol reproduktory, ktoré hrali s energiou, ľahkosťou a detailom, na čo vtedy väčšina konkurencie nestačila. Ak už niečo pamätáte, potom si možno spomínate na rad Hi-Energy z roku 1998, ktorý položil základ pre ďalšie generácie produktov. V nasledujúcich rokoch Hertz rozšíril ponuku o subwoofery, zosilňovače a nakoniec aj kompletné ozvučovacie systémy.

Ak z ponuky vyčnievajú nejaké reproduktory, potom hneď tie najlacnejšie – Hertz K 165. Tento komponentný 165 mm systém zo základného radu Uno kombinuje výborný pomer ceny a výkonu, nadštandardný zvukový charakter a jednoduchú inštaláciu. Na Ahifi ide o historicky najpredávanejší reproduktorový set, ktorého ročne predáme cez tisíc kusov. V celkovej predajnosti potom nasleduje vyšší model Hertz CK 165 z radu Cento, ktorý ste si obľúbili pre svoj pokročilý zvuk, energickú dynamiku a naladenie ideálne pre továrenské autorádiá.

Hertz však nie sú len základné reproduktorové systémy, ale vďaka najvyššiemu radu Mille aj vysoko kvalitné komponenty pre náročných, ktoré boli v minulosti niekoľkokrát ocenené za svoj vycibrený zvuk. To sa týka nielen reproduktorov, ale aj subwooferov, ktoré predstavujú pre Hertz ďalšie dôležité portfólio. Na úspešné subwoofery radu Cento nadviazala séria Mille, ktorá zaznamenala veľký ohlas vďaka moderným plochým subwooferom Hertz MPS, ktoré v roku 2022 získali EISA ocenenie Best In-Car Subwoofer za výnimočný výkon v extrémne kompaktnom prevedení. Aj za nás ide v danej cene o jednoznačne najkvalitnejší plochý subwoofer na dnešnom trhu.

Cenovo dostupné zosilňovače radu Dieci boli predstavené v roku 2025 a ihneď sa zaradili medzi najpredávanejšie vo svojej kategórii.

Prehľad hlavných produktových radov Hertz

Dnešná ponuka Hertz pokrýva široké spektrum - od cenovo dostupných sérií pre základné upgrade až po špičkové riešenia pre súťažné inštalácie. A to nielen v sound quality, ale vďaka radu SPL Show a SPL Monster aj na súťažiach v hlasitosti. Hertz je však silným svetovým hráčom aj čo sa týka Marine (ozvučenie lodí) a Power Sport.
  •  Uno – vstupný rad, ideálny pre základné upgrade továrenského ozvučenia za veľmi dostupnú cenu.
  • Diécia – obľúbená stredná trieda s vyváženým pomerom ceny a výkonu, vhodná pre tých, ktorí chcú kvalitný zvuk bez nutnosti väčších úprav vozidla.
  • Cento – moderný dizajn, vyspelejšie technológie a pokročilejší prejav ako Dieci. Ideálne pre tých, ktorí hľadajú detailnejší zvuk a vyšší výkon.
  • Mille – špičkové komponenty pre náročných poslucháčov. Vysoká citlivosť, prepracovaná konštrukcia výhybiek a vynikajúce spracovanie.
  • Mille Legend – vlajková loď značky. Maximálny dôraz na detaily, zvuk a high-end konštrukčné materiály. Používaná aj v súťažných SQ inštaláciách.
  • SPL Show / SPL Monster – extrémne výkonné reproduktory a subwoofery pre SPL súťaže a extrémne hlasné systémy.
  • Marine – reproduktory a zosilňovače odolné voči vlhkosti, soli a UV žiareniu, určené pre lode a vonkajšie aplikácie.
  • Power Sport – odolné reproduktory, subwoofery a zosilňovače navrhnuté pre motocykle, štvorkolky a lode, ktoré spájajú vysoký výkon s ochranou proti vode, prachu, UV žiareniu a vibráciám. 

Pokročilé technológie a neustále inovácie

Elettromedia patrí k hŕstke výrobcov, ktorí nepretržite investujú do vlastného výskumu a vývoja, aby mohli ponúkať riešenia pre najnáročnejších audiofilov i bežných poslucháčov, ktorí chcú lepší zvuk v aute. Medzi typické znaky produktov Hertz patria:

  • V-Cone® membrány sú špeciálne tvarované membrány reproduktorov v tvare „V“, ktoré zaisťujú oveľa širší a rovnomernejší rozptyl zvuku v priestore. Vďaka tomuto tvaru sa zlepšuje smerovosť reproduktora – zvuk nie je sústredený len do úzkeho „lúča“ pred reproduktorom, ale lepšie zapĺňa celý interiér vozidla. Výsledkom je prirodzenejší stereo obraz, jasnejšie stredy a vyššia detailnosť, a to aj pri počúvaní mimo os reproduktora.
  • Aerodynamic Die-Cast Aluminum Basket – unikátny aerodynamický kôš z hliníka, ktorý znižuje odrazy spätných vĺn a poskytuje vysoké mechanické tlmenie, čo eliminuje nežiaduce rezonancie celej konštrukcie. Vďaka tomuto riešeniu je prúdenie vzduchu za membránou plynulejšie a reproduktor tak hrá čistejšie, s nižším skreslením a lepšou kontrolou basu.
  • Boundary Free Surround – špeciálna konštrukcia závesu membrány, ktorá minimalizuje plochu medzi membránou a závesom. Vďaka tomu je pri rovnakom priemere reproduktora väčšia aktívna plocha membrány, čo znamená vyšší akustický výkon a hlbší bas. Prináša tak lepšiu citlivosť a väčšiu dynamiku bez nutnosti zväčšovať samotný reproduktor.
  • Radial Venting System – chladiaci systém cievok, ktorý optimalizuje prúdenie vzduchu okolo kmitacej cievky. Tým sa znižuje riziko prehriatia pri vyšších hlasitostiach a dlhodobej záťaži. Výsledkom je nielen vyššia spoľahlivosť a životnosť reproduktora, ale aj stabilnejší zvukový výkon aj pri dlhodobom hraní na maximum.
  • Klippel® analýza – pri vývoji Hertz používa pokročilý merací systém Klippel®, ktorý umožňuje detailne analyzovať správanie reproduktora v celom rozsahu jeho pohybu. Vďaka tomu je možné optimalizovať konštrukciu magnetu, membrány aj závesu tak, aby reproduktor hral čo najpresnejšie a s minimálnym skreslením.
Prezentácia produktov Audison v sídle Elettromedie. Portfólio síce skromnejšie oproti Hertz, o to však zaujímavejšie.

Audison – od legendárnych zosilňovačov k moderným DSP

Príbeh značky Audison začal v Taliansku už v roku 1979, keď skupina audiofilov spojila svoju vášeň pre hudbu a techniku ​​do vývoja zosilňovačov, ktoré mali posunúť kvalitu počúvania v automobiloch na úroveň domácich high-end systémov. Názov „Audison“ je zloženinou latinských slov audio a sonus – v preklade „počúvať zvuk“ – a dokonale vystihuje filozofiu značky. Od roku 1987 patrí Audison pod skupinu Elettromedia, čo mu umožnilo využiť zázemie silnej talianskej firmy s vlastným vývojom, výrobou i medzinárodnou distribúciou. Vďaka tomu sa značka mohla sústrediť výhradne na inovácie, prinášať nové technológie a rozširovať ponuku od high-end zosilňovačov až po digitálne procesory a reproduktory, ktoré dnes patria k absolútnej špičke svetového car audio.

História Audisonu je plná legendárnych modelov a významných okamihov. Každý, kto sa zaujíma o autohifi, už pravdepodobne niekedy počul o ikonických zosilňovačoch či procesoroch Audison. Práve tie definovali nielen samotnú značku, ale často aj celú éru vývoja autohifi. Pripomenúť si ich znamená pochopiť, prečo Audison už od počiatku patrí k najinšpiratívnejším menám na trhu.

  • 1982 – CA 800 – prvý vysoko prúdový zosilňovač so schopnosťou premostenia.
  • 1984 – HP 110 – prvý zosilňovač na svete s možnosťou nastavenia vstupnej citlivosti.
  • 1988 – rad SR – celosvetový úspech Audisonu s 300 tisíc predanými kusmi, aj vďaka inovácii v podobe prvej elektronickej výhybky.
  • 1990 – rad LR – historicky najdlhšie predávané zosilňovače Audison (až do roku 1999 kedy bol predstavený zosilňovač Millenium Power).
  • 1992 – HR 100 – legendárny zosilňovač s prezývkou "The Amplifier" sa stal synonymom pre high-end inštalácie.
  • 1994 – technológia A.B.S. (Audison Balanced System) s pin-RCA pre potlačenie automobilového šumu. Tiež debut radu Thesis s modelom HV Sedici
  • 1995 – HR Trenta – prvý zosilňovač na svete kombinujúci vysoký výkon a možnosť 1 Ohm impedancie reproduktorov.
  • 1996 – HRV Trenta – experimentálny projekt porovnávajúci technológiu bipolárnej vs. MOSFET, vrátane posluchového testu odborníkmi v divadle.
  • 1997 – LR 605 XR – absolútny bestseller vtedajšieho trhu s 20 tisíc predanými kusmi počas prvého roka.
  • 1998 – rad VRx – zosilňovače založené na technológii "Open Deck" s možnosťou pripojenia voliteľných modulov.
  • 2000 – rad LRx – nástupca legendárnej LR pre tretie tisícročie kombinuje špičkový zvuk a vtedajší "Top-Class" design.
  • 2002 – rad SRx – začiatok ďalšej legendy. Cenovo dostupné zosilňovače s typickým zvukom Audisonu. SRx 3 ocenený EISA ako Best Product toho roku.
  • 2003 – SRx 1 – prvý monoblok na svete, jeho dva výkonové výstupy majú rozdielny dumpingový faktor pre akékoľvek požiadavky na počúvanie.
  • 2004 Thesis HV Venti – ocenený EISA Award a CES Innovations Award, dodnes považovaný za jeden z najlepších analógových zosilňovačov histórie.
  • 2008 – nasledujú ďalšie zosilňovače a reproduktory radu Thesis, oboje ihneď ocenené toho istého roku organizáciou EISA.
  • 2009 – prvý DSP procesor Bit One od Audisonu si vyslúžil taktiež ocenenie ako najlepší DSP v rokoch 2009/2010.
  • 2010 – predstavené zosilňovače a reproduktory radu Voce. Modely AV K6 a AV 5.1K získavajú ihneď ocenenie EISA Best Product.
  • 2012 – prvýkrát v histórii EISA boli 3 produkty jedného výrobcu a rovnakého radu ocenené. Po reproduktoroch a zosilňovači Voce získava titul aj subwoofer.
  • 2014 – uvedenie radu Prima, ktorý sa špecializuje na jednoduchú integráciu do moderných vozidiel.
  • 2016 – Audison potvrdzuje úlohu lídra v oblasti DSP a nový model Bit One HD získava v tom istom roku ocenenie pre najlepší DSP procesor.
  • 2018 – ďalší úspech pre Audison – aj náš obľúbený subwoofer APBX 10 AS získava EISU a titul najlepšieho subwoofera roka.
  • 2022 – dlho očakávané predstavenie moderného softvéru Bit Drive. Nasleduje ocenenie pre najlepší softvér rokov 2023 a 2024.
  • 2025 – po 10 rokoch prepracovaný rad Voce II. Budúcnosť Audisonu: zvuk, výkon, spracovanie a design bez kompromisov.

Tento rok Audison predstavil nový rad Voce II. Prvotriedny zvuk, dizajn, spracovanie i múdre riešenia sa s istotou pretavia na medzinárodný úspech.

Istinto Innovativo

Heslo „Istinto Innovativo“ nájdete na väčšine propagačných materiálov Audisonu a nie je to len marketingová fráza. Inovácia je u tejto značky pevne zakorenená a odráža sa v každom detaile – od prvého návrhu až po finálny produkt. Pre Audison znamená inovovať narušiť zavedené postupy, hľadať nové riešenia a ísť cestou, na ktorú sa ostatní neodvážia.

Dizajn v ich poňatí nie je len o vzhľade, ale o elegancii spojenej s funkčnosťou a maximálnym užívateľským zážitkom. Technológie sú zase oblasťou, kde Audison dlhodobo udáva smer – desiatky patentov a prelomových riešení posúvajú hranice vernej reprodukcie hudby a dokazujú, že sny audiofilov je možné premeniť na skutočnosť. A úplne zásadná je aj kvalita. Pre Audison je zvuk umením, a tak venujú maximálnu pozornosť výberu materiálov, precíznej výrobe a najprísnejšej kontrole každého detailu. O tom sme sa sami presvedčili pri návšteve ich vývojového a výrobného centra, kde bol dôraz na dokonalosť viditeľný v každom kroku.

Produktové portfólio Audisonu

Zatiaľ čo Hertz mieri predovšetkým na mladšie publikum a zákazníkov hľadajúcich energický, dynamický a výkonný zvuk s nadštandardnou kvalitou, Audison predstavuje úplne odlišnú cestu. Jeho cieľom je ponúknuť čo najvernejšiu reprodukciu hudby s dôrazom na výskum, vývoj a nekompromisnú kvalitu. Každý produkt je výsledkom dlhého testovania, desiatok patentovaných riešení a hlbokej úcty k hudbe samotnej. Aj preto je Audison voľbou náročných poslucháčov, ktorí hľadajú skutočný hudobný zážitok. A logicky je aj hlavnou voľbou pre naše montáže – či už ide o jednoduché integračné riešenia, OEM systémy (najmä do automobilov BMW) alebo pokročilé sound quality inštalácie.

Z pôvodného úzkeho zamerania na zosilňovače v dnešnej dobe Audison ponúka ucelené portfólio produktov, ktoré pokrývajú ako potreby bežných zákazníkov hľadajúcich diskrétny upgrade továrenského audia, tak aj profesionálnych inštalácií. Posledné roky navyše prebieha intenzívny vývoj a uvádzanie nových produktov na trh. Po zameraní na segment pre ľahkú integráciu a DSP softvér sa Audison pomaly vracia ku koreňom – tento rok predstavil úplne prepracovaný rad reproduktorov Voce II, ktoré veštíme veľký úspech, a už v budúcom roku budú inovované aj špičkové analógové zosilňovače rovnakého radu. A na rad možno príde aj Thesis. Aktuálne portfólio zahŕňa tieto modelové rady:

  • SR – kompaktné zosilňovače s vysokou účinnosťou a jednoduchou inštaláciou. Ideálna voľba pre tých, ktorí chcú spoľahlivý základný upgrade bez zásadných zásahov do vozidla.
  • Prima – produkty zamerané na OEM integráciu. Vďaka vstavaným DSP a kompaktným rozmerom sa dokonale hodí pre skryté inštalácie, kedy zostáva vzhľad interiéru nezmenený, ale zvuk sa posúva o niekoľko úrovní vyššie.
  • Forza – najmodernejšia generácia DSP zosilňovačov s platformou bit Drive. Ponúka vysoký výkon, maximálnu flexibilitu a možnosť detailného nastavenia.
  • Voce – audiofilný rad reproduktorov, subwooferov a zosilňovačov. Typická je pre svoj prirodzený, muzikálny charakter a kvalitné spracovanie. Obľúbená voľba náročných poslucháčov, ktorí hľadajú kombináciu detailu a hudobnej prirodzenosti.
  • Thesis – absolútny vrchol ponuky Audisonu. Ručne vyrábané zosilňovače a reproduktory, ktoré sa stali ikonou high-end car audio. Thesis nie je len produkt, ale technické aj estetické umelecké dielo.

Zosilňovače Forza s integrovaným DSP procesorom a prepracovaným softwarom Bit Drive vynikajú v pokročilých integračných riešeniach.

Connection – kvalitné príslušenstvo pre precíznu inštaláciu

Keď sa hovorí o ozvučení auta, väčšina pozornosti padá na reproduktory, zosilňovače alebo procesory. Rovnako dôležitú úlohu ale zohrávajú aj káble, konektory, poistky a ďalšie inštalačné komponenty. A práve na túto oblasť sa špecializuje značka Connection, ktorá patrí do skupiny Elettromedia rovnako ako Hertz a Audison. Jej cieľom je ponúknuť spoľahlivé, ľahko použiteľné a kvalitne spracované príslušenstvo, ktoré zaručí bezchybnú funkciu aj tých najvýkonnejších audio systémov.

Connection tak dopĺňa ponuku Elettromedie o segment, ktorý je síce menej viditeľný, ale bez ktorého by nebola možná žiadna profesionálna montáž. Aj v našich projektoch používame káble a príslušenstvo Connection, pretože vieme, že ich kvalita zodpovedá štandardu, ktorý vyžadujeme aj pri zvyšku inštalácie. Portfólio Connection je rozdelené do niekoľkých produktových radov, ktoré sa líšia použitými materiálmi, spracovaním i cenovou hladinou:

  • First – základný rad inštalačných setov a káblov pre entry-level systémy, vhodný pre zákazníkov s obmedzeným rozpočtom, ale s dôrazom na kvalitu prevedenia.
  • Best - využíva kvalitnejšie materiály a poskytuje lepší prenos signálu aj prúdovú kapacitu, takže je ideálnou voľbou pre náročnejšie upgrady.
  • Sonus – pre náročné inštalácie je určený rad Sonus, ktorý používa prvotriedne medené vodiče a špičkové konektory s minimálnymi stratami a maximálnou spoľahlivosťou.

20 rokov = 20% zľava (platí aj na naše montáže ozvučenia vozidiel)

Na záver sme si pre vás pripravili tradičnú zľavovú akciu v rámci osláv nášho 20ročného jubilea a to zľavu 20% na kompletný sortiment značiek Hertz, Audison a Connection. A to nielen na produkty na našom eshope – zľavu na produkty spomínaných značiek môžete využiť aj v rámci našich montáží ozvučenia.

A bonus navyše: členovia Ahifi clubu ako odmenu za vernosť môžu nakupovať so zľavou 30%, stačí sa prihlásiť alebo registrovať.

Akcia platí iba do 31.8.2025 alebo do vypredania produktov.

 
Autor: Ing. Karel Konečný
Kopírovanie fotografií alebo textu je zakázané! Všetky práva vyhradené.

Podobné články

20 rokov Ahifi: Comfortmat – výrobca, ktorý prepísal pravidlá odhlučnenia
Comfortmat zmenil svet odhlučnenia. Nové technológie, vysoký účinok a dôvera technikov aj zákazníkov – pozrime sa, prečo je Comfortmat tak obľúbený.
Celý článok
20 rokov Ahifi: ADBL – poľská značka, ktorá si podmanila európsky trh
ADBL zmenilo pravidlá hry. Poľská značka, ktorá si získala tisíce európskych fanúšikov, oslavuje úspech vďaka kvalite, dostupnej cene a inováciám.
Celý článok
20 rokov Ahifi: Gladen - naša prvá značka
V rámci osláv 20 rokov Ahifi sa tento rok obzeráme za značkami, ktoré formovali našu históriu. Prichádza na rad Gladen – nemecký výrobca, ktorý sa stal vôbec prvou značkou, ktorú sme dovážali do SR a ČR.
Celý článok
20 rokov Ahifi: Detailingové začiatky s Dodo Juice
Ako prvého výrobcu v rámci nášho 20ročného jubilea si predstavíme anglický Dodo Juice. Autokozmetika, na ktorej sme začínali a zostala v našich srdciach.
Celý článok
Ahifi oslavuje 20 rokov! Ako to celé začalo?
Ahifi tento rok oslavuje 20 rokov od svojho založenia. Všetko o našej histórii, dôležitých míľnikoch, ale aj nejaké to bilancovanie a plány pre jubilejný rok 2025 sa dozviete v našom článku.
Celý článok