Výmena tovaru za iný

Ako vymeniť tovar za iný

Stalo sa vám, že zakúpený tovar nepasuje a potrebujete ho vymeniť za iný? Žiadny problém. Radi vám vyjdeme v ústrety a nie je problém sa s touto požiadavkou na nás obrátiť.

Kam tovar poslať

Tovar na výmenu nám prosím posielajte na adresu predajne:

Ahifi, s.r.o.
CTPark Brno Líšeň
Trnkova 3140/119g (naproti Rohlik.cz)
628 00 Brno-Líšeň
Česká Republika

Tovar môžete doniesť aj osobne, kde ho vymeníme na mieste väčšinou na počkanie.

Čo napísať do balíčka

Do samotného balíka dajte papier, na ktorý napíšete číslo objednávky alebo dokladu o kúpe a uvediete kód tovaru, za ktorý sa bude tovar meniť. Ak je tam viac položiek, napíšte počty kusov - stačí pod seba ako zoznam. Pred ososlaním balíka prosíme našich zákazníkov o vyplnenie reklamačného formulára v našom reklamačnom systéme, ktorý nájdete na nasledujúcom odkaze: https://www.ahifi.sk/reklamacia/.

Ako je to s doplatkom

V prípade, že je nový tovar drahší, uhradíte iba rozdiel ceny + poštovné (podľa výšky objednávky). Ak je nový tovar lacnejší, uveďte číslo bankového účtu, vystavíme vám opravný daňový doklad a celú čiastku za vrátený tovar vám pošleme na účet a nový tovar pošleme za bežnú cenu. Pôvodný tovar musí byť ideálne v pôvodnom obale, nepoškodený a neznečistený. Ak tomu tak nie je, po dohode so zákazníkom sa započíta rozumná amortizácia (obvykle 5-75 %).