Chemotion máme v ponuke presne jeden rok a za tú dobu sme si ich autokozmetiku veľmi obľúbili. Funkčné a premyslené portfólio produktov, vydarený marketing ak tomu viac ako priaznivá cena. Tá sa však nijako negatívne neprejavuje na kvalite, ktorá sa naopak vyrovná a mnohokrát aj predbehne drahšie produkty zabehnutých výrobcov. Ostatne to isté platí aj o ADBL, ktorého obľuba rastie raketovým tempom a aktuálne sa pravdepodobne ide o najpredávanejšiu značku v Českej a Slovenskej republike aj okolitých štátoch. Výrobcovia z Poľska autokozmetiku skrátka vedia a Chemotion nie je výnimkou. Nedávno došlo ku kompletnému rebrandingu značky a my vám ukážeme, čo všetko sa zmenilo.

Rebranding vo veľkom štýle
Ak v Chemotion v niečom za dravou konkurenciou zaostávali, tak to boli predovšetkým fľaše a obaly. A práve na tom v Chemotion naplno zapracovali a predstavili kompletne nový brand. A nám sa veľmi páči! Prišiel navyše krátko po kompletnom rebrandingu Ahifi, takže úplne chápeme, koľko práce a starostí za tým všetkým je. Ako to už býva všeobecne s dizajnom, tak ten je veľmi subjektívny. Novinky bývajú často s neochotou prijímané a mnohokrát to zaberie dlhší čas. Tu sa za nás ale všetko podarilo na jedničku a hlavne všetky zmeny sú veľmi pozitívne a hmatateľné. Čo všetko je teda nové?
Nové logo a hlavná farba
Ako sme už spomínali, tak chlapci z Chemotion do toho šli naplno a zmenili prakticky všetko, aspoň čo sa týka vizuálu. A tak neprekvapuje, že predstavili aj nové logo. To je určite modernejšie, elegantnejšie a tak nejako viac sa hodí k autokozmetike a autám všeobecne. Za nás vedia vyjadriť aj tie emócie, na ktoré sa v Chemotion radi odkazujú. Zmenou prešla aj hlavná firemná farba, kedy modrú nahradila tmavozelená. A to nie hocijaká. Cieľom bolo napodobniť slávnu "British Racing Green", ktorá je neoddeliteľnou súčasťou histórie automobilových závodov a takmer kultovou farbou na vozidlách značky Mini.
Nové fľaše a rozprašovače
Pre každého z užívateľov určite dôležitejšia zmena. Produkty Chemotion teraz zakúpite v nových fľašiach, ktoré sa od tých pôvodných líšia prakticky všetkým. Priehľadné fľaše nahradili biele, ktoré sú navyše výrazne pevnejšie a vďaka optimálnemu tvaru sa skvele držia. Zmenou prešiel aj objem, keď fľaše s objemom 400 ml nahradili tradičné pollitrové. Aj naďalej však môžete zakúpiť pri časti produktov objem 250 ml a pri všetkých potom 1000 a 5000 ml (na eshop všetky objemy postupne dopĺňame). Chemotion tak patrí k hŕstke výrobcov, u ktorých si môžete vybrať objem doslova podľa svojich potrieb. Ešte zásadnejšou zmenou prešli rozprašovače, na ktoré v minulosti mierila najväčšia kritika. Teraz je všetko v poriadku a rozprašovače patria k tým kvalitnejším, na ktoré sa môžete spoľahnúť.
Nové etikety so saténovým povrchom
Čo sa týka designu etikiet, tak aj tu sme sa dočkali výraznej zmeny. Tou prvou je rozdelenie produktov podľa účelu a to na exteriérové, ktorých etikety sú v tmavozelenej farbe a interiérové so svetlosivou farbou. Síce maličkosť, ale pomáha sa zorientovať medzi hromadou produktov. Za nás skvelý nápad. Snáď najviac nás ale zaujala kvalita etikiet, s akou sme sa nestretli snáď u žiadneho ďalšieho výrobcu. Etikety sú opatrené saténovou ochranou, ktorá má hneď niekoľko funkcií. Po prvé, skvele vyzerá, je veľmi príjemná na dotyk a vyzerá naozaj kvalitne. Naživo, aj na fotkách (a čo si budu, to je samozrejme u autokozmetiky tiež dôležité). Oveľa dôležitejšia je však protišmyková úprava, ktorá výborne funguje v prípade mokrých rúk či rukavíc. Fólia poskytuje skvelý úchop a keď uschne, vracia sa do svojej elegantnej podoby. Na etikete nájdete aj základný popis výrobku a návody v niekoľkých jazykoch (vrátane češtiny).
Nové a vylepšené produkty
Pokiaľ ste si už zvykli na bestsellery Chemotion, tak sa nemusíte obávať žiadnych zmien. Receptúra väčšiny produktov zostala stopercentne zachovaná, naopak niektoré boli aj vylepšené. S novým dizajnom a skvelými fľašami sa objavili aj ďalšie produktové benefity, ako je napríklad video ku každému produktu, ktoré nájdete vždy v galérii na našom eshope. Okrem vylepšených produktov bolo predstavených aj niekoľko nových. Nižšie sa môžete pozrieť na produkty, ktoré prešli nejakou zmenou, alebo sú úplne nové.
- Chemotion Snow Foam - inovoaná aktívna pena s oveľa vyššou účinnosťou a bohatšou penou za skvelú cenu.
- Chemotion APC - nepostrádateľný univerzálny čistič teraz ešte viac koncentrovaný, silnejší a bez nepríjemného zápachu.
- Chemotion Tyre and Wheel Cleaner - nový produkt na čistenie kolies a pneumatík, koncentrovaný a vysoko účinný.
- Chemotion Iron Less - tradičný produkt, u ktorého bola už taká vysoká účinnosť ešte navýšená a patrí k tým najsilnejším na trhu.
- Chemotion Hydro Dry Sprint - súčasný koncentrovaný produkt na sušenie karosérie bol rozšírený o verziu s okamžitým použitím.
- Chemotion Interior Dressing - tu prebehla zmena vo vôni, konkrétne sa zmenila na príjemnú vôňu čerstvého kokosu.
Zavádzacia zľava a výpredaj starých zásob
Na všetky produkty Chemotion s novým dizajnom môžete využiť zavádzaciu zľavu 15% po zadaní kódu NEWCHEMOTION a vyskúšať si všetky aplikované novinky v praxi. Zároveň stále prebieha výpredaj starých produktov so zľavou 30% a pre členov Ahifi clubu dokonca so 40% zľavou.





